andra augusti tvåtusenelva

heej är fortfarande sjuk...
satt typ över 6 timmar och kolla på kenza och tyrashow igår, ( ja jag är nörd) men så jävla sköna är dom :)
och typ massa bloopers oh sånt. idag hade jag tänkt att bli frisk för jag SKAA träna imorrn vare sej jag är frisk eller inte!
får inte för mamma meeen... vi får väl se vem som lyckas bestämma tillslut (;
aja här är iaf nåra bilder ( kke kmr fler sen)från spanien, dock inga från systemkameran..
utsikt från balkongen vi bodde längst ner typ :)
oxå från balkongen, långt t poolen ? (;
hotellet och en något trött tjeej.. älskaar den där klänningen(kjolen) för skön är den, från filippa K dock är den gammal..
PAELLA som är typ ris,saffran,musslor,räkor, citron oh liite annat..
när det va upplagt på tallriken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0