bara sjukt jävla arg på allt..

hej är fortfarande ganska arg efter matchen ( och på typ allt annat..) inte för att jag sträckte låret på uppvärmningen (fasst det va inte skönt) men inte heller för att vi förlora med 8-1, för att vi när vi spelar bra är faktiskt så jävla bra och vi kan ju? så ba skiter alla i det efter några mål och jag kan inte säga att jag kämpa somfan sista minuterna heller men det gjorde verkligen ingen?
aja ska nog ringa carro sen oh snacka om lite grejer,kanske blir lite gladare då iaf..
imorrn ska jag klippa mej bort med det slitna men bara det! kommer tjuta ihjäl mej om hon tar en cm mer än så :o
carro kommer t stan och hänger med sen blir det att träffa jonas oxå lite senare, ikväll skajag gå och lägga mej tidigt och så ska jag bara vila upp mej inför cupen på fredag och den SKA gå bra och vi SKA vinna masser matcher och spela så bra som jag vet vi kan!
om jag inte skriver mer ikväll så.. godnatt! ♥
tycker bilden är så söt och såhär känner jag mig nu typ :p..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så sant så sant.. Har du sett vad Thea har skrivit på facebook eller? HAHAHA LOL så jävla kaxig kärringen är då.

2011-08-11 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0