gå och lägg dej unge!

ah typ så vill jag skrika t mej själv nu, borde verkligen sova för dumma cpskolan börjar imrn oh jag har ångest typ men kul att träffa alla iaf..
kom hem från sickt jobbig träning för typ en halvtimme sen oh käka oh så nu ska jag sova men kände pressen att blogga så hoppas ni blir glada nu kke ses imrnkväll för först har jag skola sen antagligen is plus fys direkt efter men ha det såbra ! ♥
hade detta linne idag, dock inte mä bikini under :p men där fick ni se liteav den oxå (;

Kommentarer
Postat av: olivia

ännie, när jag får barnbidraget så tycker jag att du kan hääänka till stan nån dag efter skolan ? + att vi kan sola dåå :PpPpPpPpPpPp <3

2011-08-18 @ 16:35:19
URL: http://blogg.veckorevyn.com/oliviaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0