långa nätter...

hej heej!
rubriken långa nätter är ju också en låt av melissa horn, har verkligen fastnat på min hjärna hela dagen !
men det här blir nog en av många långa nätter har lxm inte sovit nåt typ under hela tiden jag varit sjuk och ligger efter kke 6,7 timmar med sömn, och jag kan fortfarande inte sova :o
helt sjukt äre!
men iaf snacka med carro nyss och hon får mej verkligen alltid på så bra humör, så om du läser nu så hej sötnos nu vet du :*
aja ska väl ligga här nu tills jag somnar..
men sov gott allihop godnatt ♥
amatörbild på ett foto men tycker om den här bilden på nåt sett den känns lite typiskt mej,att jag sitter och tänker och lixom tiden när man va liten, den allra bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0