paniik!

hej, va inne på kenzas blogg förut och såg att hon skrivit om USA twisted bikinin från stylebytyra som jag velat ha såå länge! dog typ och så vet jag inte om jag ska beställa nån, bikinisäsongen är ju typ över nu och den kostar ändå 300 spänn så vet inte, men jag vill ha den såå mkt och nu blir jag så osäker för förra gången dom hade den tog den slut direkt samma dag så är ju lite tveksam hur länge den finns kvar oxå.. får ta och tänka igenom det nu innan mitt huvud sprängs av det här :P
såhär ser den ut är den inte grryyymt fiin? :o 
Twisted USA bikini set  i gruppen Badmode hos Style by Tyra AB (BK26r)
ses seenare :*

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sjuukt fin bikini :D

2011-08-10 @ 14:02:19
URL: http://neagoescrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0