saknar spanien..

shaa som rubrikern säger saknar spanien/mallorca gryymt! ba ligga på stranden, ta det lungt oh inte ha några problem alltönska jag vann på lotto eller nåt då skulle jag dra iväg långt så snabbt som möjligt helst..
ni får se lite bilder från spanien nu oxå..
alperna (trorja) från flyget
snebild från flygplatsen i palma som va jättefin :)
IKEA! från bussen t hotellet..
poolen från balkongen ♥
båthamnen utanför hotellet och lite av havet ♥
hotellet med fula träd ivägen :p
stranden ( den precis vid hotellet) ♥ med ful lyckstolpe ivägen :p
fulaste smilet i världshistorien men ah jag och min bror :)
mami och papi ♥
va på donken och fick 17 ketchup :p
tänk att bara få hoppa i här nu :o
saknart extra mkt nu när det är höst snart oxå..

på flygplatsen igen..
ah blev nåra bilder alla tagna med mobilen så ingen bra kvalite men det får duga, dska typ tvinga mamma och pappa att vi åker snart igen utomlands är ju kritvit redan igen oxå..
men sovgott så ses vi säkert imrn : ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0