26e dec 2011

Hellu, vaaaken!
Asså skönaste kvällen igår! Va hemma hos min brorsas tjej Mimmi och så hela hennes släkt va där så käka vi och spela alias som är typ som med andra ord, så skulle jag förklara för mamma armbåge, utan att säga nått i ordet tex arm:
Jag : det är en kroppsdel..
Mammi: meen.. Det kan ju va vilken som helst , ben?
Jag: neej, asså den är hård..
Alla:..... HAHAHAHAHA

Ah där satt jag lite bortgjord inför hela hennes släkt på typ 15-20 pers.. (aa)

Ah kke inte låter så kul nu när ni läser det men tänk situationen oxå typ andra gången jag träffar dom överhuvudtaget.. :p

Aja, nu ska jag pallra mej upp och sen gå ner t stan så småningom trorjag.. ;)

Hejs!



Långt ifrån jul, men jag saknart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0