goderafton !'

heej igen, nu ligger jag i min säng oh har precis duschaaat det var skönt (y) oh fick mina föräldrar att äntligen installera en radio i nåt skåp utanför badrummet så att man kan lyssna på musik i högtalarna som sitter fasst i taket i badrummet men som aldrig användes förut...men nu så gåre äntligen! :D
de slipper ju dessutom höra mej sjunga i duschen ;)ah tänkte gå oh lägga mej tidigt så jag är pigg imrn! :)
kan ju passa på oh ursäkta bilden carro valde förut den va inte jättevacker meeen det va ju hennes gästblogg så får väl överleva...
här kmr iaf en annan kanskee lite mer normal iaf..
hade denna t-shirt idag oxå så blir väl  " dagens outfitbild" oxå :)
©

Kommentarer
Postat av: Lovisa Fredriksson

Fin ! :) , har du en systemkamera ? ;) <3

2011-07-09 @ 15:54:48
Postat av: annie ' (:

svaar:



taack :*

aah eller typ pappis men ändå typ ba jag som användern heheh (a) <3

2011-07-09 @ 17:06:53
Postat av: Linnea

har du en systemkamera? :D

2011-07-09 @ 18:55:56
URL: http://neagoescrazy.blogg.se/
Postat av: olivia

Annie panni sanni manni kanni lanni vi måste ses snaaarrrrrt :p<3

2011-07-09 @ 22:11:53
URL: http://blogg.veckorevyn.com/oliviaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0