häärlighelg och en aning bråttom..

tjenaa låt rubriken tala..
haft en awesome helg med lite söta människor.. :)
typ grillat, badat oh ah lite av det vanliga på sommarn helt enkelt :D
gick oh la oss ganska sent inatt så är sjuukt trött och vill bara sova..meeeen snart kmr lukas oh hans familj hit oh ska käka om 54 min så jag måste vara pigg och trevlig i några timmar innnan jag kan dejta kudden igen.. så måste väl dra oh byta om,sminka mej oh så för va på himna nyss så mitt hår är affrookrullit typ oh sminket är borta..
men vi hörs väl ikväll kke, om jag inte sover då...-.-
pusshej :*
gullig bild,såhär ser jag ut just nu typ..
med 39 min kvar, skyndaaaa ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0