hejhallååå!

hejsaan folket!
idag har jag typ varit på stan en stund med olivia oh vickan oh sen drog vi hem till vickan oh typ va där :p
sen gick jag hem oh hämta saker oh så drog vi t tboda oh sprang spåret 2 varv ftt duktiigt!
sen kom min snälla mamma oh hämta mej oh typ duscha jag oh chilla lite.. oh nu ligger jag här oh hare bra :p
nemen imrn ska jag iaf träffa dom igen oh dra t tinnis oh sen blire väl intervallöpning oh styrka älle vafan det va träningsprogramet börjar nämligen imrn <3333333 (-.-)
nerå men äe väl skönt om man inte kmr tbx sen oh ba har tappat all kondis oxå.. så det blir väl bra (;
nåt annat som är bra är att jag åker t spanien om ba 5 dagaaaar :DD <3
men tjabbo and seeyaa !
igga mej, bild från i vintras fattar inte hur jag kunde klippa av detdär håret :o
oh det är ljuset som gör att det ser gult ut -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0