Helt jävla livrädd...

Hejjssaan fixa internet igen, har legat oh solat typ hela dagen är fäät trött nu -.- Tänkte berätta världens läskigaste grej som hände igår.. Hade nämligen sällskap när jag skulle på toa.. Skulle ta en ny pappersrulle bakom mej oh så n.r jag vänder på den så ba sitter en fkn KACKERLACKA på den som va sjukt stor oh jag höll på att få en hjärtattack har aldrig varit så rädd förut..det va det sista jag sa innan vi åkte att ser jag en ända jävel så ska jag hem direkt oh det va oxå det första ja titta efter när jag kom hit ! Jag har iofs inga planer på det längre har det ganska skönt men nu ska jag nog dra ner t alla affärer om jag orkar :p Men seyaa dudes ! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill också vara i Spanien. :(

2011-07-20 @ 12:46:57
URL: http://neagoescrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0