live everyday like it was youre last..

shasha bloggen !
idag har jag varit på tinnis mä vickan oh olivia (som ja skrev igår :p) oh det va typ nån läskig tant där som typ höll sin kamera mot oss oh det verka som det va oss hon tog kort på för sen när vi gick upp så typ la hon bort den oh masser det va lite scarii men iaf..
vi va där i typ 1000 år sen drog vi t stan oh käka typ oh sen skulle dom dra hem oh då börja jag med träningsprogrammet i fotbollen, det va sjukt jobbig för skulle göra masser armhävningar oh sånt o jag suger på det :o orkar typ 5st kke? nerå men det va segt iaf.
ikväll har jag bestämt mej för att somna så tidigt om jag kan oh ba ta igen masser sömn jag ligger efter med, ftt skönt.. (;
imrn kanske vi skulle t mormor älle nåt får väl se.. :)
men godnattför ikv då gullungar <3
inte så passande bild då men ba för han är så sööt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0