planer för dagen och godmorgon :)

godermorgen! vakna typ för en stund sen oh gick upp oh käka frukost, kolla på tve oh lite men sen blev ja så trött så gick oh la mej här igen i sängen med dataan chill (h)
aja idag ska jag va mä carro igen (inte helt ovanligt nej) men vi ska iaf grilla ikv blir väl inte bara vi dårå men ah..
sen ska jag slaggaaa där oh så. trevligt, trevligt :)
men hade tänkt att hinna ner t stan lite innan och fixa mitt busskort som är slut och mitt fritidskort som har gått ut..
ses kanske lite senare dåråå.. :)
lite amatörbilder by mej...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha när man skriver en kommentar så svarar du ju i din egna kommentarsgrej? xD Om jag frågar nåt så gå in på min blogg och skriv svar där ist så man ser vad du svarar! :D <33

2011-07-09 @ 18:58:47
URL: http://neagoescrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0