sjuuuuk '

hej, är så jävla trött somna halv 5 inatt oh har väl sovit max 4 timmar kke, har så jävla ont i halsen oh feber... tvinga mammi oh gå ner t ica oh köpa halstabletter t mej och glass (L) är så jävla sugen på det (a)
men iaf sitter jag oh vänjer mej vid korsringen som jag typ får halvt blodstopp av för den sitter så hårt fasst det är såhär töjbar, tjockiskorvfingrar or whaaat? -.-
men men jag gillar den ändåå (:
tkr ni kan göra min dag lite bättre genom att kommentera mer typ ingen gör det :o
men kanske bloggar mer senare..
kraaam på er !
skulle sååå  behöva klippa mej oxå.. kommer ihåg här va jag typ precis nyklippt typ 10 cm av det slitna det va så himla skön skulle gjort det idag egentligen, fan förkylning eller vare är gå pch dö tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0