nytt och frääääscht!

Hejsan!:D Sitter inne i mitt nyomgjorda rum det blev bra faktiskt, satte in en soffa oh lite.. kke kan lägga upp bilder påre sen, vem vet?... Idag har jag varit och tränat med världens sötaste små (blivande) hockeyproffs, vi var ledare för dom och gjorde lite övningar, sen drog lollo och jag och kollade på p97ornas match sådär smått trevligt. Sen gick jag och mötte Carro vid ljunkan så drog vi in till stan, kolla knappt med precis när vi skulle hem så sitter Olle själv på donken så han fick komma ut så körde vi lite longboard!:D och sen satte vi oss på subway i ca 1 1/2 timme... hehe :) Bara för att Carro hade såndär 2 för 1 så fick jag en meny gratiis, bääästiiis :* ehee nu blev det väääldigt långt och det är dags att plugga till matteprovet som kommer i veckan, bläää.. Meeen pusshejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0