fullt upp mä allt, förlåt ♥

shaa sitter här oh lyssnar på musik har haft dålig uppdatering nu ett par dar för har vart i skolan oh ishallen mestadels av hela dagarna sena träningar där jag kommer hem runt 10 så har inte orkat blogga men ska försöka nu så hoppas ni fortsätter läsa :)
nu äre iaf långhelg, idag ska jag nog bara va hemma och slappa imrn blir det fotbollsmatch mot lotorp viktig som attans! sen på måndag och tis äre studiedag så på måndag ska jag va mä carro oh sen foto oh fys i hockeyn sen på tis blire fotbollsmatch igen men innan blire carro oh jonas, trevlans! :)
men nu ska jag kolla på reprisen av idol från igår så hare gött ni !♥
bild från i somras, kmr sakna sommaren håårt nu när hösten är påväg! hockeyn oh höstkläderna är typ det ända positiva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0