Studiedag (L)

Så sköönt vare! Med studiedag alltså.. vakna 9,45 av att Olivia smsa att jag skulle Messa när ja vakna :PpP
Ah vi ba chilla oh hade det allmänt awesome sen drog t cabbes som är typ där dom säljer fabriksgodis så köpte nån påse med chokladkola som jag ska ha på tåget t västervik oh moster/kusiner imrn=ledig imrn mä, awesome!
Ah iaf sen drog jag oh gymma och nu har jag duschat ska väl gå oh lägga mej snart, ska t tandläkarn oh ta massa kort imrn.. Fml.. Vid 7,40 fml ännu mer.. Ah kände att det va typ allt så ah hare bra så hörs vi! :)

Mysmongo ollis <3


Kommentarer
Postat av: olivia

snygg som fän på första bilderna :pPpPpPpP

2012-01-22 @ 19:31:29
URL: http://oliviiajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0